top of page

Livrare & Retur

Politica de Livrare

  • Livrarea la domiciliu, pentru comenzi mai mari de 200 lei este gratuită! Puteți întregi cumpărăturile de pe site-ul nostru www.larepublica.ro 

  • Durata de livrare a unei comenzi este de maxim 2 zile lucrătoare!

 

Costul transportului este 15 lei pentru comenzi cu valoare sub 200 lei și gratuit pentru comenzi cu valoare mai mare de 200 lei, indiferent de zona de livrare (pe teritoriul României).

       Livrarea la domiciliu, în toata tara 15 lei

  • Vanilla Republic percepe o taxă unică de transport în valoare de 15 lei pentru livrarea comenzilor cu adresa de livrare in restul localităților din România, exceptând situațiile descrise la primul punct.

 

         Achitarea comenzii:

Plata comenzii se poate face online cu cardul, în momentul în care se plasează comanda pe site (procesare securizata prin intermediul operatorului Netopia), prin OP, sau numerar la curier, în momentul livrării.

Modificarea sau anularea comenzii

Momentul încheierii contractului îl constituie momentul primirii coletului ce este livrat de Partenerii logistici ai vanillarepublic.ro

La vanillarepublic.ro vrem sa fii în primul rând satisfăcut de achiziția ta. Ne obligăm să-ți furnizăm produsele într-o condiție excelentă și într-un timp rezonabil. Dacă nu ești satisfăcut de comanda ta în orice fel, te rugăm să ne contactezi în maxim 14 zile de la achiziționare printr-un e-mail pe adresa propaganda@larepublica.ro și poți returna parțial sau total comanda. O să facem tot posibilul pentru a corecta situația. 

Dacă ai nelămuriri privind comanda, te rugăm să ne contactezi pe adresa propaganda@larepublica.ro

Politica de Retur

La Vanilla Republic, dorim să ne asigurăm că toți clienții noștri sunt complet mulțumiți de achizițiile lor. De aceea, oferim o politică simplă de returnare pentru toate produsele noastre.

Dacă nu sunteți mulțumit de achiziția dvs. de la Vanilla Republic, puteți returna produsul(ele) pentru o rambursare integrală sau schimb în termen de 15 de zile de la data achiziției. Pentru a fi eligibil pentru o returnare, produsul(ele) trebuie să fie neutilizate, în ambalajul original și în aceeași stare ca atunci când le-ați primit.

Pentru a iniția un retur, vă rugăm să contactați echipa noastră de servicii pentru clienți prin e-mail sau telefon pentru a ne informa despre returnare. Echipa noastră vă va oferi instrucțiuni cu privire la modul de procedare cu returnarea, inclusiv adresa la care să trimiteți produsul(ele) înapoi. Vă rugăm să rețineți că nu acoperim costul de transport pentru returnări.

După ce primim produsul(ele) returnat(e), vom procesa rambursarea sau schimbul cât mai curând posibil. Rambursările vor fi emise în aceeași formă de plată utilizată pentru achiziția originală.

Vă rugăm să rețineți că unele produse pot fi neeligibile pentru returnare din motive de sănătate și siguranță, cum ar fi produsele alimentare perisabile. Dacă este cazul, acest lucru va fi clar indicat pe pagina produsului.

bottom of page